نمایش دمپایی هیتلر پلاستیکی در جشن کریسمس!

دنیای دو و میدانی و لباس های ورزشی از زمانی که نایک 50 سال پیش شروع به کار کرد، تغییر کرده است و در آن زمان، تعریف تنوع، برابری و گنجاندن نیز تغییر کرده است.

50 سال گذشته از نظر آنچه ما اکنون به عنوان تنوع، برابری و شمول می شناسیم، سفری کاملاً طولانی بوده است پنجاه سال پیش در ایالات متحده زمانی است که ما شروع به مشاهده علاقه اولیه به DEI کردیم، اما عمدتاً از طریق دریچه حقوق مدنی درک شد: حمایت برابر تحت قانون، و همچنین پرداختن به حق رای و مسکن. فلیسیا مایو، افسر تنوع و فرهنگ به FN گفت.

ناگفته نماند که بهترین برند دمپایی نایک در جهان شناخته شده است!

از دریچه ورزش، ما شاهد لحظاتی مانند بازی های المپیک تابستانی 1968 بودیم که در آن ورزشکاران همبستگی خود را با جنبش حقوق مدنی در مراسم مدال و بسیاری از لحظات عمومی دیگر نشان دادند. ما شاهد تغییراتی در جامعه بودیم که اهمیت برابری را درک می‌کرد.»

دمپایی پلاستیکی

او ادامه داد: «تنها در دو تا سه دهه گذشته است که بسیاری از برندهای مصرف‌کننده ارزش نیروی کار متنوعی را که منعکس‌کننده پایگاه مصرف‌کننده‌شان است، درک کردند. همانطور که پنجاهمین سالگرد خود را جشن می گیریم، می توانیم به گذشته نگاه کنیم و بگوییم که ما همیشه برندی بوده ایم که ریشه در هدف داشته و متعهد به ایجاد یک زمین بازی برابر برای همه بوده ایم. همانطور که به 50 سال آینده نگاه می کنیم، به سفر خود ادامه خواهیم داد، زیرا خط پایانی وجود ندارد.

با جشن گرفتن پنجاهمین سالگرد نایک، و همانطور که اهداف خود را برای سال‌های آینده مشخص می‌کند، مایو گفت DEI به تلاش‌های تمام عیار ادامه خواهد داد.

به عنوان مثال، مایو گفت که نایک در حال اجرای برنامه درسی جامع نگر برای یادگیری و توسعه در سطح جهانی است که هدف آن ارتقای فرهنگی است که اعتماد، مسئولیت پذیری و اتحاد را تقویت می کند.

همچنین، او گفت که نایک، با همکاری دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، برنامه درسی تنوع و گنجاندن در ایالت را به صورت آزمایشی اجرا کرد که ضد نژادپرستی، نابرابری نژادی، تجاوزات خرد و موارد دیگر را پوشش می‌دهد که در اواخر امسال برای کل شرکت ارائه می‌شود.